و جاهدوا فی الله حق جهاده

سیب سرخی سر نیزه است دعا کن من هم ، این چنین کال نمانم ...به شهادت برسم

و جاهدوا فی الله حق جهاده

سیب سرخی سر نیزه است دعا کن من هم ، این چنین کال نمانم ...به شهادت برسم

دیروز از هر چه بود گذشتیم ؛ امروز از هر چه بودیم.
آنجا پشت خاکریز بودیم و اینجا در پناه میز.
دیروز دنبال گمنامی بودیم و امروز مواظبیم ناممان گم نشود.
جبهه بوی ایمان می داد و اینجا ایمانمان بو می دهد.
الهی نصیرمان باش تا بصیر گردیم.بصیرمان کن تا از مسیر بر نگردیم و آزادمان کن تا اسیر نگردیم

**پیشاپیش عذر می خوام،،،به علت مشغله ی فراوان نمی توانم دنبال کننده ی خوبی باشم**

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۸ آذر ۹۸، ۱۱:۲۲ - 00:00 :.
    :(

تکلیف چیست؟؟؟؟

شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۳۰ ب.ظ

 

بسم رب الشهداء و الصدیقین

«ان الله اشتری من المومنین انفسهم و اموالهم بان لهم الجنه یقاتلون فی سبیل الله فیقتلون و یقتلون.»(توبه/۱۱۱)


خداوند جان و مال اصل ایمان را به بهای بهشت خریداری کرده آن ها در راه خدا جهاد می کنند که دشمنان دین را به قتل رسانند و یا خود کشته شوند این وعده حتمی است.

 



خدایا از یک سو باید بمانیم تا شهید آینده شویم و از سوی دیگر باید شهید شویم تا آینده بماند هم باید امروز شهید شویم تا فردا بماند و هم باید بمانیم تا فردا شهید نشود.عجب دردی!من با امام و رهبرم میثاق بسته ام و به او وفا دارم،زیرا که او به اسلام و قرآن وفادار است و اگر چندین بار مرا بکشند و زنده ام کنند،دست از او نخواهم کشید.ای جوانان نکند دررختخواب ذلت بمیرید که حسین(ع) در میدان نبرد شهید شد.مبادا در غفلت و بی خبری بمیریدکه علی(ع) در محراب عبادت شهید شد.مبادا در حال بی تفاوتی بمیریدکه علی اکبر حسین در راه حسین(ع) و با هدف شهیدشد.

خدایا ! از یک سوی باید بمانیم تا شهید آینده شویم و از دیگر سو باید شهید شویم تا آینده بماند،هم باید امروز شهید شویم تا فردا بماند و هم باید بمانیم تا فردا شهید نشود.چه می شد امروز شهید می شدیم و فردا زنده می شدیم تا دوباره شهید شویم که هزاران بارهم شهید شویم و دوباره زنده شویم و باز کشته شویم نخواهیم گذاشت که کفر و ظلمت بر نور غلبه کند.من با امام خمینی میثاق بسته ام و به او وفادارم؛زیرا که او به اسلام و قرآن وفادار است و اگر چندین بار مرا بکشند و زنده ام کنند،دست از او نخواهیم کشید.

جوانان نکند در رختخواب ذلت بمیرید که حسین(ع) در میدان نبرد شهید شد !و مبادا در حال بی تفاوتی بمیرید که علی اکبرحسین در راه حسین(ع) و با هدف شهید شد !جواب زینب را بدهید که تحمل ۷۲ شهید را نمود و نکند که در محضر ام البین سر به زیر باشید و در مقابل مادران شهید داده کربلای ایران که هفت فرزند دلبند خودش را در این راه داده شرمنده باشید !و همانند خاندان وهب جوانان تان را به جبهه بفرستید که حتی جسد او راهم تحویل نگیرید؛زیرا مادر وهب فرمود:«سری را که در راه خدا داده ام پس نمی گیرم.»و راه سعادت بخش حسین(ع) را ادامه دهید و زینب وار زندگی کنید.

 

عذاب ها و سختی ها زودگذر و تمام شدنی است ولی به پاداش این جانفشانی ها و فداکاری ها به ابدی و بی پایان خداوندی خواهید رسید و بر صریر کرامت و بزرگواری تکیه خواهید زد.مراقب باشید در مقام و عظمت شما خللی وارد نشود هیچ گاه وارد نشود هیچ گاه زبان به شکایت نگشایید و آنچه که از منزلت الهی شما می کاهد بر زبان نیاورید.

جندالله را با سوگند به ثارالله در لشگر روح الله برای شکست به حمدالله و استقرارالله زمینه ساز حکومت جهانی بقیه الله است،حمایت کن،خود را بر جنود شیطان نصرت بفرما.

خدایا،خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار.زعمر ما بکاه و برعمر او بیفزا.رزمندگان ما را نصرت عطا بفرما.زیارت کربلا نصیب ما بفرما.صدام و لشگرش را نابود بگردان.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۱
سیب سرخ