و جاهدوا فی الله حق جهاده

سیب سرخی سر نیزه است دعا کن من هم ، این چنین کال نمانم ...به شهادت برسم

و جاهدوا فی الله حق جهاده

سیب سرخی سر نیزه است دعا کن من هم ، این چنین کال نمانم ...به شهادت برسم

دیروز از هر چه بود گذشتیم ؛ امروز از هر چه بودیم.
آنجا پشت خاکریز بودیم و اینجا در پناه میز.
دیروز دنبال گمنامی بودیم و امروز مواظبیم ناممان گم نشود.
جبهه بوی ایمان می داد و اینجا ایمانمان بو می دهد.
الهی نصیرمان باش تا بصیر گردیم.بصیرمان کن تا از مسیر بر نگردیم و آزادمان کن تا اسیر نگردیم

**پیشاپیش عذر می خوام،،،به علت مشغله ی فراوان نمی توانم دنبال کننده ی خوبی باشم**

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۸ آذر ۹۸، ۱۱:۲۲ - 00:00 :.
    :(

...

يكشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۳۵ ب.ظ

خیلی ما ها تا یه چیزی تبدیل به بحران نشده یا تا اینکه یه مشکلی حاد نشده ، وقت نمی کنیم یا وقت نمی ذاریم اونا حل کنیم . این در حالیه که بهترین زمان برای حل کردن مشکلات یا کم کرد تبعات آن ها زمانی هس که اون مشکلات حاد نشدن . اما همچین که کار از کار می گذره و بحران شروع می شه و آبی که نباید ریخته می شد ، ریخته می شه ، وقتمون آزاد می شه که اون مشکل را حل کنیم .

جالب تر این که تا یه چیزی بحران نشه ، هر چی داد بزنی کسی صداتو نمی شنوه ، بعد که کار از کار گذشت همه ی فلش ها متوجه تو می شه و تازه مقصر هم شناخته می شی .

چه کنم ، به زندگی در بحران عادت داریم ...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۷
سیب سرخ

نظرات  (۲)

چه کنیم !
سلام. وقت بخیر . امیدوارم اوقات به کامتون باشه .
من مدیر وبلاگ "1 بیکار" هستم.
http://1bekar.blog.ir/
با توجه به گسترش شبکه‌های اجتماعی بخصوص از نوع اپلیکیشن‌های موبایل،‌باید قبول کنیم که الان حجم زیادی از مخاطبان بالقوه ما در این شبکه ها سیر می کنند:)
به همین خاطر نسبت به سابق مطالب وبلاگ نویسان کمتر در معرض دید قرار می گیرد.
به همین خاطر بنده ی کانالی در تلگرام ایجاد کردم تا تازه‌ترین پست‌هایی که در بیان منتشر می‌شوند را به همراه ادرس وبلاگ در انجا منتشر کنم .
امیدوارم که با این کار مخاطبان بیشتری برای مطالب خودمان پیدا کنیم .
در همین راستا بسیار خوشحال خواهم شد که در این راه با من همراه باشید و در کانال عضو بشوید .
پیشاپیش از همراهی شما سپاسگزارم .

آدرس کانال: https://telegram.me/bestpostblog
---------
این پست شما در کانال قرار گرفت .ولی چنانچه علاقه ای به انتشار مطالب خود(با نام خود و ذکر ادرس وبلاگ) در کانال ندارید حتما از طریق فرم تماس با ما وبلاگم به من خبر بدین.
پاسخ:
نظر لطفتونه . 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">