و جاهدوا فی الله حق جهاده

سیب سرخی سر نیزه است دعا کن من هم ، این چنین کال نمانم ...به شهادت برسم

و جاهدوا فی الله حق جهاده

سیب سرخی سر نیزه است دعا کن من هم ، این چنین کال نمانم ...به شهادت برسم

دیروز از هر چه بود گذشتیم ؛ امروز از هر چه بودیم.
آنجا پشت خاکریز بودیم و اینجا در پناه میز.
دیروز دنبال گمنامی بودیم و امروز مواظبیم ناممان گم نشود.
جبهه بوی ایمان می داد و اینجا ایمانمان بو می دهد.
الهی نصیرمان باش تا بصیر گردیم.بصیرمان کن تا از مسیر بر نگردیم و آزادمان کن تا اسیر نگردیم

**پیشاپیش عذر می خوام،،،به علت مشغله ی فراوان نمی توانم دنبال کننده ی خوبی باشم**

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۸ آذر ۹۸، ۱۱:۲۲ - 00:00 :.
    :(

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

از پیامبر گرامی اسلام(ص) دربارۀ این آیه پرسیدند: «یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا عَلَیْکُمْ أَنْفُسَکُم» اینکه «مؤمنین بروید به خودتان بپردازید!» یعنی چه؟ «لا یَضُرُّکُمْ مَنْ ضَلَّ إِذَا اهْتَدَیْتُم» وقتی شما به خودت بپردازی، دیگر  کسی که گمراه شده به تو ضرر نمی‌رساند! به ما این آیه را گفته‌اند و بعد می‌گویند: برو به خودت برس!

رسول خدا(ص) بنا بر این روایتی که نقل شده، توضیح دادند و فرمودند: این آیه یعنی اینکه: «وَ أْمُرْ بِالْمَعْرُوفِ وَ انْهَ عَنِ الْمُنْکَرِ وَ اصْبِرْ عَلی‏ ما أَصابَکَ»(مجمع البیان/ ۳/۳۹۲ و سنن أبی داود/ ‏۴/ ۱۸۵۵ و سنن الترمذی/‏۵/ ۱۰۲) امر به معروف بکن، نهی از منکر بکن و پایش بایست و چوبش را هم بخور! و بعد فرمود: «حَتَّی إِذَا رَأَیْتَ شُحّاً مُطَاعاً وَ هَوًی مُتَّبَعاً وَ إِعْجَابَ کُلِّ ذِی رَأْیٍ بِرَأْیِهِ فَعَلَیْکَ بِنَفْسِکَ»(همان) وقتی که دیدی در جامعه  طواغیت حاکم هستند، مردم حرف گوش نمی‌دهند و دیگر زورت نمی‌رسد، آن‌وقت برو سراغ خودسازی!

این ها بخشی از سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین پناهیان در محضر رهبر انقلاب است که در شام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) بیان شد . پیشنهاد می کنم متن کامل این سخنرانی را در ادامه مطلب بخوانید .

جهت دانلود صوت و فیلم این سخنرانی نیز به این آدرس مراجعه کنید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۶ ، ۱۲:۲۲
سیب سرخ

انتخابات در پیش روست . در یک پیچ تاریخی قرار داریم

خدایا ! ما را سرافراز گردان

ربنا افرغ علینا صبرا،وثبت اقدامنا وانصرنا علی القوم الظالمین

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۶ ، ۱۷:۵۴
سیب سرخ

یا بقیة الله ، یا صاحب الزمان(عج) ، شرمنده ایم .

 

به فکر ظهور باشیم



توضیح بیشتر:رئیس جمهور در حاشیه ی برنامه ی کوهنوردی با دختران بد حجاب عکس یادگاری انداخت . این عکس ها در صفحه های رسمی مربوط به رئیس جمهور در فضای مجازی منتشر شده است .
مایه ی شرمساری نظام جمهوری اسلامی است که رئیس جمهور آن به نام آزادی به بی حجابی رسمیت دهد در حالی که در یک نگاه حد اقلی رعایت حجاب از مفاد قانون اساسی است . نظام ما پرچم دار اسلام و تشیع است .

مخالف عکس یادگاری نیستم ، اما انتشار عکس در صفحه های مربئوط به شخصیت ها باید حساب شده باشد .

اما آیندگان و همه ی آنانی که چشم به ایران دارند ، می گویند رئیس جمهور یک نظام اسلامی به ارزش های آن نظام دهن کجی می کند

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۹ فروردين ۹۶ ، ۰۸:۰۰
سیب سرخ

مُعلّی پسر خُنَیس گوید: در روز نوروز، بر امام صادق(ع) وارد شدم. فرمود: «آیا این روز را می شناسی؟». گفتم: قربانت گردم! این روز را فارسیانْ گرامی می دارند و به یکدیگر هدیه می دهند. فرمود: «سوگند به خانه کعبه که این، رمزی دیرینه دارد و برایت روشن می سازم تا آگاه گردی». گفتم: سرورم! آموختن این امر از شما برایم بهتر از آن است که مردگان زنده شوند و دشمنانم بمیرند. 

آن گاه فرمود: «ای معلّی! روز نوروز، همان روز است که خداوند از بندگان پیمان گرفت او را بپرستند و به او شرک نورزند، به پیامبران و حجت‌هایش بگروند و به امامان ایمان آورند. این همان روز است که خورشید طلوع کرد، بادها وزیدن گرفت و گل های زمین روییدند. 

این همان روزی است که کشتی نوح (ع) بر ساحل جودی آرامش یافت و همان روزی است که خداوند، گروهی چند هزار نفره را که از ترس مرگ از خانه ها بیرون رفته بودند زنده ساخت. پس از آن که آنان را میرانده بود. این، روز فرود جبرئیل بر پیامبر اسلام است و روزی است که پیامبر (ص)، امام علی (ع) را بر دوش گرفت تا بت های قریش را در مسجد الحرام شکست و در همین روز، ابراهیم، بت ها را شکست. این همان روزی است که پیامبر به یارانش دستور داد با علی(ع) بیعت کنند و در همین روز، علی را برای بیعت گرفتن از جنیان فرستاد. در همین روز، دومین بیعت با امیرالمؤمنین انجام شد. در همین روز بر نهروانیان پیروز شد و ذوالثدیه (صاحب پستان) را به قتل رساند. در این روز، قائم ما و صاحبان حکومتْ قیام کنند و در همین روز، قائم ما بر دجّال پیروز گردد و او را در زباله دان کوفه به دار آویزد. در هر روز نوروزی، ما آرزوی فرج داریم؛ چرا که آن از روزهای ما و شیعیان ماست. فارسیان، آن را گرامی داشتند و شما آن را ضایع کردید.» 

Image result for ‫نوروز‬‎

۳ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱ فروردين ۹۶ ، ۱۶:۵۱
سیب سرخ