و جاهدوا فی الله حق جهاده

سیب سرخی سر نیزه است دعا کن من هم ، این چنین کال نمانم ...به شهادت برسم

و جاهدوا فی الله حق جهاده

سیب سرخی سر نیزه است دعا کن من هم ، این چنین کال نمانم ...به شهادت برسم

دیروز از هر چه بود گذشتیم ؛ امروز از هر چه بودیم.
آنجا پشت خاکریز بودیم و اینجا در پناه میز.
دیروز دنبال گمنامی بودیم و امروز مواظبیم ناممان گم نشود.
جبهه بوی ایمان می داد و اینجا ایمانمان بو می دهد.
الهی نصیرمان باش تا بصیر گردیم.بصیرمان کن تا از مسیر بر نگردیم و آزادمان کن تا اسیر نگردیم

**پیشاپیش عذر می خوام،،،به علت مشغله ی فراوان نمی توانم دنبال کننده ی خوبی باشم**

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۸ آذر ۹۸، ۱۱:۲۲ - 00:00 :.
    :(

مرد فقیری، غلام های عمید خراسانی را دید که لباس های بسیار زیبا و پیراهن های دیبا بر تن دارند.

رو به آسمان کرد و گفت: «خدایا! بنده پروری را از عمید خراسانی یاد بگیر که غلام هایش را با لباس زربافت و زیبا می آراید.»

از قضا پس از اندک زمانی، بین عمید و یکی از امیرانش، جنگی در گرفت و عمید شکست خورد و فرار کرد. امیر، غلام های عمید را دستگیر کرد و هر چه به آنها وعده و وعید داد و هرچه آنها را شکنجه کرد تا جای گنجینه عمید را به او بگویند نگفتند.

وقتی آن مرد فقیر، وفا و همت والای آنها را دید، خودش انصاف داد و گفت:

«بندگی را هم باید از بندگان عمید خراسانی یاد گرفت.»

تو بندگی چو گدایان به شرط مزد مکن                   که خواجه خود روش بنده پروری داند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۶
سیب سرخ

نظرات  (۲)

سلام برادر جواد
خداقوت ، خیلی خوبه
ان شااله شهید شی منتظر مطالب خوب وبلاگت هستم

پاسخ:
سلام.ان شا الله شهادت قسمت و روزی همه ی محبین اهلبیت بشه .

آخه روی چه حسابی به خودتون میگید محب اهلبیت؟؟؟؟؟؟؟؟

 

پاسخ:
با سلام خدمت برادر عزیزم و تشکر از نظرشون . من به هیچ عنوان خودم را حتی شایسته ی عنوان محب اهلبیت هم نمی دونم . فقط یه دعایی برای محبین اهلبیت کردم نه برای خودم.
چیزی که شاید ما رو نسبت به بقیه متمایز می کنه انتصابمون به ارادت به اهل بیته و گر نه ما تا محب اهل بیت شدن خیلی فاصله داریم .شیعه بودن که جای خود.
ا شا الله خدا ما را در مسیر اهل بیت محکم قرار بده.